ГоловнаГРОМАДЯНАМЗвернення громадян
 Версія для друку

 

Звернення громадян

Законодавча та нормативно-правова база

 

Довідка

про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» впродовж першого кварталу 2018 року

Протягом І кварталу 2018 року до Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області та підпорядкованих підрозділів від жителів області надійшло 115 звернень. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість   звернень суттєво не зменшилась (на 2 звернення менше).

Станом на 1 квітня п.р. матеріали 118 заявників розглянуто з дотриманням норм чинного законодавства та у встановлені терміни, а авторам щоразу повідомлялося про результат розгляду. Наразі, 2 звернення знаходяться в роботі.

Важливу роль у посиленні довіри до Управління ДСНС України в області відіграє особисте спілкування керівництва з громадянами. Безпосередньо  на особистий прийом до керівництва  Управління та підпорядкованих підрозділів звернулися  82 жителі Кіровоградщини. Громадян цікавила інформація щодо працевлаштування та видачі й оформлення дозвільних документів. Також надходили звернення від громадян і через Урядову «гарячу» лінію (6) та обласний Контактний центр (3). Всі вони стосувалися надання допомоги по ліквідації наслідків складних погодних умов у січні поточного року.

Найбільша кількість звернень надійшла до У ДСНС України в області із Голованівського – 21 та Долинського районів – 12.

На веб-сайті У ДСНС України у Кіровоградській області у розділі «Звернення громадян» та «Керівництво» розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом Управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян.

Забезпечено оперативний розгляд звернень громадян, які надійшли до  Консультаційного центру Управління. Так, з початку року звернулося 89 осіб, які здебільшого приходили особисто (61 особа) та отримували інформацію по телефону (28 осіб). Переважно цікавилися питаннями працевлаштування та роботи пожежно-рятувальних підрозділів. Консультації надавалися кваліфікованими спеціалістами Управління в усній формі.

Довідка

про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» впродовж 2017 року

 

Протягом 2017 року до Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області та підпорядкованих підрозділів від жителів області надійшло 515 звернень. Порівняно з минулим роком кількість звернень збільшилась (на  90 звернень більше).

Станом на 1 січня п.р. матеріали заявників розглянуто з дотриманням норм чинного законодавства та у встановлені терміни, а авторам щоразу повідомлялося про результат розгляду.

Важливу роль у посиленні довіри до Управління ДСНС України в області відіграє особисте спілкування керівництва з громадянами. Безпосередньо  на особистий прийом до керівництва  Управління та підпорядкованих підрозділів звернулося 454 жителя Кіровоградщини. Громадян цікавила інформація щодо працевлаштування та видачі й оформлення дозвільних документів.

Найбільша кількість звернень протягом 2017 року надійшла до Управління ДСНС України в області  - 241 звернення, Голованівського  району – 86, м. Кропивницького – 35, Долинського – 32, Добровеличківського - 25 та Новомиргородського районів – 22 звернення.

На веб-сайті У ДСНС України у Кіровоградській області у розділі «Звернення громадян» та «Керівництво» розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом Управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян.

Забезпечено оперативний розгляд звернень громадян, які надійшли до  Консультаційного центру Управління. Так, протягом минулого року звернулося 370 осіб, які переважно цікавилися питаннями працевлаштування, ліцензування та цивільного захисту. Консультації надавалися кваліфікованими спеціалістами Управління в усній формі. 

 

 

 

    Твіт