ГоловнаГРОМАДЯНАМЗвернення громадян
 Версія для друку

 

Звернення громадян

Законодавча та нормативно-правова база

 

 

Довідка

про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» впродовж II-го кварталу 2018 року

 

Протягом ІІ-го кварталу 2018 року до Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області та підпорядкованих підрозділів від жителів області надійшло 175 звернень. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень зросла на 68 звернень.

Станом на 1 липня п.р. матеріали 178 заявників розглянуто з дотриманням норм чинного законодавства та у встановлені терміни, а авторам щоразу повідомлялося про результат розгляду. Наразі 1 звернення знаходиться в роботі.

Важливу роль у посиленні довіри до Управління ДСНС України в області відіграє особисте спілкування керівництва з громадянами. Безпосередньо на особистий прийом до керівництва Управління та підпорядкованих підрозділів звернулося 164 жителі Кіровоградщини. Громадян цікавила інформація щодо працевлаштування та видачі й оформлення дозвільних документів.

Найбільша кількість звернень впродовж другого кварталу поточного року до Управління – 55 звернень, та Новгородківського району – 23 звернення.

На веб-сайті У ДСНС України у Кіровоградській області у розділі «Звернення громадян» та «Керівництво» розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом Управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян.

Забезпечено оперативний розгляд звернень громадян, які надійшли до Консультаційного центру Управління. Так, з початку року звернулося 83 особи, які здебільшого приходили особисто (61 особа), та отримували інформацію по телефону (22 особи). Переважно цікавилися питаннями цивільного захисту, працевлаштування та роботи пожежно-рятувальних підрозділів. Консультації надавалися кваліфікованими спеціалістами Управління в усній формі.

 

 

 

    Твіт