ГоловнаГРОМАДЯНАМЗвернення громадян
 Версія для друку

 

Звернення громадян

Законодавча та нормативно-правова база

 

 Довідка

про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» впродовж 2015 року 

Протягом 2015 року до Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області та підпорядкованих підрозділів від жителів області надійшло 287 звернень, що майже вдвічі менше, у порівнянні з 2014 роком (469). Матеріали заявників розглянуто з дотриманням норм чинного законодавства та у встановлені терміни, а автори щоразу повідомлялися про результат розгляду.

Найбільша кількість звернень та заяв надійшла до У ДСНС України в області із Знам`янського району – 31, м. Кіровоград – 19, Голованівського району – 29 та м. Олександрія – 19.

Впродовж року найчастіше заявники зверталися до керівництва Управління та підпорядкованих підрозділів за роз’ясненням певної інформації та за допомогою у вирішенні питань, які потребують втручання фахівців пожежно-рятувальної служби,  видачі та оформлення документів – 206 (71,8%).

Не менш актуальними для жителів області залишаються питання щодо влаштування на роботу до пожежно-рятувальної служби – 30, порушення правил пожежної безпеки – 27 та запобігання надзвичайним подіям чи ситуаціям – 13.

Переважна більшість заяв та звернень надходять під час особистого прийому громадян керівництвом Управління та підрозділів області. Так, за 2015 рік безпосередньо на особистий прийом звернулися 203 жителі області.

Порівняно з минулим роком зменшилась кількість звернень, які надходили через контактний центр Кіровоградської обласної державної адміністрації – 42 (50 у 2014 році) та Урядову «гарячу лінію» - 6 (45 звернень у 2014 році).

На веб-сайті УДСНС України в Кіровоградській області у розділі «Звернення громадян» та «Керівництво» розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом Управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян.

 

 

    Твіт